viernes, septiembre 29, 2006

Camins i portes de la vida.


Avui 29 de setembre torno a posar destí a la meva vida un nou camí marcat per el vent de Garbí m’ha portat cap a nous projectes, noves pors i noves il·lusions què m’acompanyaran al llarg del viatge. Senyores i Senyors tot apunta què m’estic centrant i es què el queixal del seny ja fa força i ha decidit sortir del tot, clar què el meu dentista m’ha plantejat sacrificar-lo, si em treu el seny patiré el símptoma Peter Pan i no em faré gran? Avui ha estat un dia de grans decisions he decidit deixar el meu lloc de treball on ja portava 4 anys i alguns dies i he fitxat per un altre grup immobiliari amb un caire de treball quelcom diferent. En breu si el meu actual cap es decideix trepitjar l’oficina li presentaré la meva dimissió , temo un cap de setmana de llamps i trons i no justament per el queixal, qualsevol preu es poc a vegades per poder guanyar qualitat de vida.
Mentres avui a la nit el meu cap ja planeja Festa! Terrassa, Sabadell, Barcelona? El lloc no importa el més important són els amics amb qui comparteixes la nit.
Doncs bé gent, ja tinc blog! NO serà monotemàtic, ni associatiu, ni festes i festetes, ni polític. Simplement de les experiències de la vida viscuda dia a dia què ja en son bastants.

No hay comentarios: