domingo, diciembre 10, 2006

El pont





Festa dia sí dia també... intento ser formal i no ho aconsegueixo, sempre he de destacar fent alguna burrada de les meves. Aquest pont sense marxar he aprofitat per compartir dies i nits amb els amics aquests què s’han de cuidar.
Cada cop tinc més clar què l’oci Terrassenc ja cansa no hi ha oferta comercial decent i ja som molts què compartim l’opinió i amb el fred... tampoc convida gaire això d’anar a fer el ruc per la ciutat. 30 minuts esperant un TAXI!!!! Vamos jo què vull convèncer la gent de què no agafi el cotxe si beuen... ara no sé com vendre la moto dels Taxis.
Però aprofundim una micona més amb l’oci comercial què hi ha. Les lleis en teoria es fan per tots, no? Doncs vinga anem a fer preguntes d’aquestes a l’aire. Si les discoteques són de NO fumadors... perquè es fuma? ¿ ? ¿ ? perquè hi ha els mossos a la porta i ni s’immuten ? taranaranaranara. Com a NO fumador els meus pulmons es senten indignats. Per el fum i per la simpatia del personal de seguretat dels locals d’oci, jejeje. Bé va no fotem sang avui què encara és pont. Amb la broma aquests dies he sortit per Terrassa, Sabadell, Barcelona. I gairebé sempre amb gent diferent. I m’ ha tocat conduir dos dies! UN, DOS, TRES PEDRA PAPER TISORES UN, DOS, TRES! JA ! (Nota Mental, no treure les tisores!). En resum per gaudir d’un pont només l’has de compartir amb bona gent i per sort jo estic rodejat de molta.

Fotografies.
  • David Ros

  • i Xavi ( Festa “Menys Formal?” ) El pijo i el...à La vergonya la regalo a qui la vulgui.
    Xavi i Núria ( Festa “Formal” Un chic pijeta)

    No hay comentarios: