martes, febrero 20, 2007

Carnestoltes passat per aigua!!!!

La de coses que poden passar en un cap de setmana, eh! Farem un resum resumet resumit.

Dissabte al matí, per no perdre el costum vaig a treballar amb les ex bombolletes. Al migdia més o menys després d’una dutxeta vaig anar al dinar de presentació a alcalde del PSC, com era prou evident i ja s’havia notificat amb anterioritat el proclamat era en Pere Navarro. Si voleu saber més d’aquest tema en jordiballart.blogspot.com ho relata d’una genial. (Gràcies pel teu comentari). I després somi!!!! Carnestoltes amunt i avall. Amb pluja i sense, aquest any m’he disfressat de Wally ! Willy com em deia molta gent. Com cada any la Sussietat de l’embut amb molta il·lusió ha preparat les jornades de carnestoltes a la ciutat o si encara no n’heu pogut guadir us convido a assistir a l’enterrament del la “Sardina” dimecres de cendra. A les 20:00 aprox al raval de Montserrat i posteriorment al Parc de Vallparadís. Torno al Wally, vaig causar furor mai a la vida la gent s’havia tirat tantes fotografies amb mi i per fer la guasa vaig apareixer per tot arreu. Recinte Firal, La Coral, Farenheit i finalment a somnis, em van dir de tot i més ! Inclòs es volien casar amb mi a Wallylandia, jejejeje, quan pixava la gent volia saber si la orina era a ratlles... (Com està el món...). Però el millor de la nit sense cap mena de dubte va ser veure el petito (Dario), un amic què va decidir deixar Terrassa una temporada per anar a viure a Granada i ara ha tornat ha passar la setmana, tinc pendent anar a veure’l però hi ha tantes coses pendents a la vida... A veure si per Setmana Santa m’animo.
Bé gent us deixo amb les fotos d’en Wally. Fins aviat!!!!!!!!!!!!!!!!
Un tio sense gaire vergonya.




No hay comentarios: