domingo, diciembre 09, 2007

Els hi tinc tanta mania!!!!


Si algun amic ja els hi volia tirar pedres als pares noels repel·lents que es poden comprar als tot a cent... ( 0,6 ) o als “xinos”. Des d’aquest matí encara els hi tinc més tirria. Situació: El Xavi torna de festa a unes hores intempestives , conductor prudent, festa a base de cocacola i redbull ( Prudent no per l’estómac). I patacada al vidre del cotxe, sense patir un infart de miracle ( El cor no avisa), veig què he atropellat un pare noel què ha vingut del cel!!!! Bé de fet ell em va atropellar a mi... i m’ha esquerdat una mica el vidre ( Que cabróóóón!). I amb els dies de vent han resultat ser una mica perillosos. Avui també amb un parell d’amics hem vist un cap de pare noel a terra i el cos penjat d’un balcó ( feia més por que gràcia). Quina imatge als pobres nens...
Rudolf on ets? Reis d’orient canvieu la ruta i veniu per les clavegueres que allà no passa vent.
Bona setmana!!!!!!!!! I MORT ALS PARES NOELS DELS BALCONS.

6 comentarios:

Núria dijo...

Estic amb tu!!! Mort als pares Noel dels balcons!!!!!

Anónimo dijo...

A mí m'agrada que la gent decori els balcons per nadal.Pero amb una mica de gracia! No soporto la gent que penja cuatre llums mal posades i de qualsevol forma... Respecte els Pare Noel aquests que es pengen, sort tenen aquells que en poden penjar! Jo visc en uns baixos i no tinc balcó per penjar-hi res....

Unknown dijo...

El cotxe el tinc al taller amb el vidre esquerdat :P.
Y como dicen... eran pocos y parió la burra... m'han de revisar l' embrague, com diria jo a la feina.
Rebut extra i bon nadal!

Carles Oriach i Font dijo...

Ja t'ho deia jo que els pares noels no són bons! Proposo la creació d'una brigada anti-ninots al més pur estil d'aquella que existia a les comarques gironines fa uns anys i que advocava per "l'alliberament dels nans de jardí".

Jordi Ballart dijo...

Estic amb tú. Fora pares Noels dels balcons de Terrassa!

Unknown dijo...

Demolim-los!!!! Si semblen lladres intentant entrar d'amagatotis a les cases... n'hi ha d'alguns tamanys que si els lladres no saben com disfressar-se ja saben, es foten una disfressa de papa noel i alà, cap a la casa en qüestió... ¬¬ visca el tió! i mori el pare noel!!!! Per cert, bones festes! ^^