viernes, diciembre 07, 2007

Good bye Txutxi

Amigos para siempre
Means you'll always be my friend
Amics per sempre Means a love that cannot end
Friends for life Not just a summer or a spring
Amigos para siempre !!!!!!!!

Doncs un altre què pira, aquesta vegada ha estat en Txutxi, la rana gustavo de la meva agenda i una de les persones què malgrat la distància entre OEST-SUD del Vallès més m’ha conegut en aquesta vida. Cerdanyolenc de mena i amb aspecte aparent de hooligan amaga un gran cor català (massa català poder), el xiquet ha marxat a viure a Menorca a treballar per un petit i humil diari on de ben segur espero què aprengui molt per tornar ben aviat al nostre costat.
Per un costat me’n alegro molt per ell , un nou camí, un nou futur, noves històries per explicar però m’entristeix al recordar les nostres festes, els nostres disbarats, el nostre món d’ IKEA amb armaris empotrats. La primera foto junts i és la del seu comiat.
Fins aviat Roger!
Un parell d’articles què m’encanten: http://www.abc.es/hemeroteca/historico-26-08-2007/abc/Catalunya/al-final-les-coges-cariño_164522608805.html

http://www.abc.es/hemeroteca/historico-22-08-2007/abc/Catalunya/a-la-espera-del-miracle_164469595889.html


( SISI, ABC! Tothom pot tenir un passat fosc).

Per cert... ens queda pendent un matí a Souvenir ( No tinc pas la intenció de condonar una festa.).

No hay comentarios: