miércoles, diciembre 31, 2008

BON ANY 2009 PLE D'ALEGRIA.



Bé, l'any arriba al seu final. Aquest any no enriquiré telefònica amb els sms , només espero que el 2009 sigui igual o millor que el 2008. I recordarem el millor de l'any ( compartir amb vosaltres algunes estones ) , i el pitjor ( LES BIO-ESTRELLES DE NADAL DEL CENTRE?¿?¿?¿? hi ha gustos per tot ;)), qui dia passa any empeny. No faré bons propòsits, em resigno a pagar un gimnàs que no aniré, no faré cap règim i si al final i penso em posaré eles calçotets vermells perquè amics el destí no sap si avui porto calçotets o no, ni si he de beure cava antihigiènic amb algo d'or dins.
El que estic plenament convençut és que de totes les coses dolentes del 2008 m'han enfortit pel 2009 gràcies a alguns de vosaltres, i això converteix les desgràcies en alegries. L'alegria de poder comptar amb el suport dels meus.

Els reis d'aquest any passaran, i jo només demano al patge xiu xiu al igual que he fet a Madrid desconectar a Roma uns dies.

BON ANY 2009 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

No hay comentarios: