lunes, marzo 26, 2007

Malalt d'amor pel meu país--->Qui farà de Llach?



Probablement aquesta serà una de les frases que tancarà un capítol de la història musical catalana i aquesta era també la pregunta d’un bon amic Cerdanyolenc. I com diuen alguns dels meus amics en un atemptat contra la cultura ahir es va celebrar a Santa Coloma de Gramanet l’aniversari de Ràdio Teletaxi on per mandra profunda no vaig anar, mandra d’agafar el cotxe desplaçar-me i buscar una hora robada a l’endemà. I fora d’en Lluís Llach ahir els LAX’N’ BUSTO van presentar el seu nou Pemi Fortuny. Un nou Lax sense en Pemi i ara amb la veu de Salva Racero i que alguns comentaris diuen que la cosa promet, ara només toca esperar un concert i reviure el somni d’una nova nit amb els amics i amb els renovats LAX.

I si encara no ho sabíeu m’encanta Lax’n’busto (Els que heu estat víctimes de pujar al meu cotxe sí).

Bona setmana a tothom!

No hay comentarios: