jueves, abril 12, 2007

Em protegeix, i sé que sempre està aquí sense jutjar els meus actes...


Aquesta és la meva humil manera de felicitar a un amic molt estimat, sabeu aquells que pots trucar a qualsevol moment del dia i sempre té una paraula amable? Aquell que t’aguanta totes les bajanades i excentricitats, aquell que et ve a buscar a una altre ciutat en un dia de pluja si no portes paraigües, el que t’acompanya i et recolza en les associacions, el que per molt que puguem fer l’un de l’altre no ens enfadem (gairebé)... aquest es el Coquito (Batejat!) Xavier Corominas que va fer 22 anyets!!!! (Bollycao o Petit Suise) evidentment per mi es un bollycao que me’l menjaria a petons! Per molts anys Xavier! Em podries regalar una agenda per anotar els aniversaris : P si no arribo a escoltar radio flaixbac m’oblido del teu aniversari.

Foto: Xavier Corominas Gómez DNI (al igual) preparant un joc de nit per C.E. LA CANYA
P.D. EL POLLASTRE ERA DE VERITAT !!!!! ( K ASCO!)

No hay comentarios: