domingo, abril 01, 2007

Un nou crim.



Aquest cap de setmana m’ha fet gràcia una persona X que gairebé ni ens coneixem que em diu: Ja tocaria parlar de la teva vida sentimental,no? I jo amb cara de circumstància així que m’ho plantejaré fer un Tomate Online. I un altre bon home també m’ha dit que de tant en tant llegeix el blog hauré de posar l’enllaç amb el seu ben aviat. De moment un altre crim.

Lavabo de infermeria: Trobem a la Cassandra (criada) morta. Té les venes tallades. Realment s’ha tallat o li han tallat les venes?? Mentrestant, la Lluïsa i en Simó estan discutint a les taules de picnic. (sobre el tema de la mort de’n Damià).
El Jardiner és a fora el pati. Troben el cadàver 3 persones del servei. La Brígida i en Dionís estan netejant els labavos i el Fabià havia anat a buscar un motxo de fregar quan ha vist la Cassandra morta i ha cridat els altres dos...

No hay comentarios: