lunes, abril 09, 2007

Setmana Santa.



Quina seria la formula màgica per carregar piles?

DESCONECTAR! Xavi Desconecting people.

I així ho es el que vaig fer enmig d’una davallada emocional greu deguda a la pluja i al fet de no poder gaudir de les meves estimades vacances de setmana santa.
Si tots els plans estaven orientats a la visita a València la meva relació amb aquella ciutat va quedar extingida només amb el fet de conèixer en Marc a una discoteca (Noi Valencià). I així va anar la setmana. Dimecres nit vaig anar a sopar al piset nou de la Núria també amb el seu novio i el Carles foto denúncia (jejeje). Unes pizzetes i au cap a casa hi falta gent, dijous al matí vaig treballar com un desgraciat i part de la tarda també, desgraciat i mullat (això de ser mini empresari es un rotllo no pots parar mai ). I després d’una dutxada cap a BCN hi falta gent amb el Sr. Otto, allà segrestarem el Beltran i ens vam trobar amb en Saül, Carol, i Núria on volíem anar a Luz de gas (Segle XXI i encara no tenen electricitat...). Però casualment feia falta invitació per entrar... (Si no arribes als 40 no entres a aquella discoteca, jejeje). Vam passar per la discoteca El Sol a fer el got i després la festa va acabar al GET BACK, GET BACK, GET BACK, GET BACK, GET BACK, GET BACK, GET BACK, on vaig trobar molts coneguts, gent de la JSC St. Cugat , i la que em va fer més gràcia una ex voluntària perduda. Ballant i ballant i una senyora em va tocar el cul 3 o 4 vegades, i com diria el meu Coquito una mà es una mà, però un té certa dignitat encara!. I un cop acabada la festa cap a casa ! Divendres em llevo i au cap a Esplugues de Llobregat on vam fer una acampada Hippie i allà instal·lats va començar el temps de relax. Durant el dia el nostre màxim amic va ser la tele i l’enemic el temps. A la nit la millor amiga la festa per Barcelona. I després de veure moltes pelis que no havia vist mai. Com per ex. Desayuno con diamantes, Leyendas de Pasión, Naufrago... (Un cop aplatant al sofà tot es maco per veure). I ara ja torno a estar a casa casona , al meu llitet , que encara que torni a dormir sol la meva esquena ho agraeix. I ja torno a ser el conillet Duracel de sempre. Bona setmana !!!!!!


Cançó: MIKA – Grace Kelly ( Aquesta es la cançó per excel·lència de la Setmana Santa).

No hay comentarios: