domingo, mayo 06, 2007

Eleccions Municipals 2007



A portes i finestres d’una nova edició de les eleccions municipals 2007 aquestes les visc amb més il·lusió i ganes què mai, molts coneguts i conegudes figuren a les llistes de diverses forces polítiques en el meu cas el núm. 16 de les llistes del PSC encapçalat per l’actual alcalde Pere Navarro, tot i així jo no paro de repetir que malgrat nosaltres posem la cara hi ha molta feina darrera i el més important tota la gent que confia amb els partits, tota aquella gent que el proper 27 de maig sortirà de casa i dipositarà la seva confiança en algun o cap candidat(espero que dels segons no gaires...).

I al costat del PSC la nineta dels meus ulls els/les joves de la JSC que portem dies i dies recollint propostes, idees, recordant i valorant la gestió de les àrees de joventut dels municipis, som molts els que ens formem, debatem , riem i a vegades ens desesperem per poder aconseguir una millor qualitat de vida per els joves. Algun cop escoltem a dir la mítica frase que ataca generació rera generació, que els joves d’avui en dia no servim per res, una vegada més demostrarem que els/les joves pintem en els nostres municipis, demostrarem que estem formats i preparats i en el cas de Terrassa demostrarem que en Pere Navarro és la millor opció per al 2007, per això m’agradaria que el proper divendres 11 maig a les 21:30 vingueu al Bugalú (C/ Teatre 2 Bis) a compartir una vetllada i després festa amb el nostre candidat i els/les joves afins al PSC.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Ei! Operació de cirurgia estètica al blog eh! M'agrada més així...
Ara que... dir que Pere Navarro és la millor opció per l'alcaldia de Terrassa... mmmmm... ho poso seriosament en dubte :ppppp

Unknown dijo...

De fet... vaig espallar la plantilla antiga... i posats a fer ja aniré jugant amb aquesta, jejeje. I tu k punyetes has de dir del candidat, res res el J.R.( Dallas!) Tampoc és molt bona opció... (k he de dir jo...).

Anónimo dijo...

Hola Xavi!

Com va la precampanya? 5 dies només per començar la carrera final...

Creus que tens opcions de sortir a com regidor? Qui de JSC a Terrassa veus amb opcions de poder implementar les nostres polítiques?

Ànim!

danielpalominopaz.blogspot.com

Unknown dijo...

Ieps!!! Opcions? Això depen de la gent el proper 27 si m'estimen prou o no :P. Tot i així com a mínim tu i jo compartin núm. jejejeje. Tots/es els membres de la JSC estàn preparats per dur a terme la política del psc i no només joventut. El Jordi bé ho ha demostrat amb comunicació. La Mariví amb joventut al seu moment i Consum i règim intern a l'actualitat també ha deixat molt alt el nivell de la JSC. Però l'exemple més clar és el d'un dels fundadors de la JSC el candidat Pere Navarro (més amunt... gairebé impossible!!!).
I després d'eleccions... Escola d'estiu de la JSC? :P