domingo, mayo 18, 2008

Un cap de setmana diferent.



Vivim en una societat estandarditzada on sembla que la nostra setmana estigui tallada per un mateix patró.
Bé donCs aquest finde he posat en marxa un dels meus grans dons el no dormir gaire ( 4 hores des de divendres) Ja m’han fet la broma de si quan arribo a casa em penjo del sostre cap per vall rotllo Batman.
Inici: Divendres 14:00 sortim de Fabra. Després de dinar i fer les coses normals de la gent i 4 coses de la casa em dirigeixo cap al gimnàs i faig una mica el ruc com cada dia.
Surto i vaig a menjar un suculent Frankfurt tot passejant per el centre rotllo pagès. I a les 21:00 cap a Voluntaris a fer una reunioneta on cada dia es tornen a fabricar noves il·lusions. Com sóc un gulas un cop he acabat la reunió vaig cap al Xinès a sopar. Un cop sopat au, making face i a buscar un colega ( El Rubio ) per anar a fer el boig per BCN. I sí, fem el boig ( Censured ). Sense alcohol( Condueixo...). Bé amb tot el rotllo em planto a casa a les 7 del matí, justet per anar a esmorzar. I fer una micro bacaineta perquè després vull anar a passejar i passejar entre les gotes de pluja. A la tarda després de dinar i mirar la mítica peli de t5 que l’únic que fa és fer venir soneta, torno una estoneta al gym a cremar les tallarines i el frankfurt del divendres i un cop surto a volts de les 19:00 davant tenim plantada la BCT on juntament amb el Sr. Lluís anem a una xerrada organitzada per el col·lectiu Dona més Dona on intervé el Sr. Iñigo Lamarca defensor del poble Basc on parlar de la homofòbia i la lesbofòbia. Prou interessant, realista i amb una mirada positiva cap el futur del col·lectiu GLTB on cada dia tots/es hem de treballar per trencar els estereotips. Au sortim d’allà i xino xano cap a casa el Coquito on decidim anar a sopar al Cafè Teatre Coquito, la meva estimada Júlia J , en Lluís i un servidor, entre rialla i rialla acabem de sopar una mica tips amb molts xocos ! I posem rumb cap el bar l’art de gaudir a fer una copeta en el meu cas un cafè. Allà tornem a posar un altre indicador al gps i anem a buscar la Marina al super centenari VIENA :P i ale on anem a prendre algo? Bé els bars plens i plens de fum ( NO ES POT RESPIRAR!) fem petar la xerrada a la plaça Dido en un banc prou còmode fins que el fred s’apodera de les nostres extremitats i au un nestea al kenkeh xerradeta i algo d fiestuki. Aquest matí he posat direcció al centre cultural a veure la super exposició del Keith Haring i jo pensava que estaria sol solet al centre cultural... estava super ple! M’ha agradat força i jo no sóc gaire de museus ni exposicions... després tot xino xano amb la empanamenta que em pot caracteritzar un diumenge al matí he anat pel centre fins que m’he trobat amb la Idoia i hem una gestió de Garbí ( Descarregar material ) fins que hem anat a buscar al seu marit el Lluís i al Mateu , buscar... és un dir ells han anat amb bici fins Els Caus i nosaltres hi hem anat a dinar i tornar. Au, ja he dinat ! Doncs ara cap a St. Cugat o n he anat a veure la Sara! I a passejar per St. Cugat per acabar prenent algo a la Masia Torreblanca . I bé aquest ha estat el finde. Passejant amunt i avall.

Resum: Feina-Q-Voluntaris-Sopar-Festa-Dormir-Passeig-Q-Dona més Dona-Sopar-Passeig nocturn-Festa-Els Caus-St. Cugat.

Video: Extremoduro Stand By ( M'encanta! )

1 comentario:

Marc Purull dijo...

4 hores! Què fas dormint tant?? Molt interessant el comentari, sobre tot perquè a mida que el vas llegint et va augmentant una agredolça sensació d'haver estat perdent completament el temps durant el cap de setmana!! Sort que els findes són per descansar i relaxar-se....