lunes, julio 14, 2008

Post 25 II



Podria catalogar la nit de dissabte a diumenge com a màgica, a mi mateix se’m feia molt molt estrany combinar diversitat de gent del meu entorn, si que es cert que estic acostumat a veure’ls a tots força sovint però coincidir tots en un sopar… (Els del Faren ja és més normal) Voluntaris i amics de la vida quotidiana que ni es coneixien em van acompanyar a la meva entrada als 26 anyets la passada nit de dissabte a diumenge. La Imma 25 nosaltres ja ho havíem celebrat divendres anant a sopar junts i a veure la primera sessió del Dames màgiques. El que em va fer molta gràcia és rebre anuncis d’agències que et busquen parella felicitant-me l’aniversari. Bé no descarto incloure’m allà ( Cites a Terrassa ). Bona entrada de setmana!

Imatge: Núria Riera també 26 anys. I un servidor.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

en serio ara les agències feliciten el cumpleanys???? i com tenen el número? no serà que t'hi vas apuntar i ho vols amagar??? XDDD Felicitats!!!

Unknown dijo...

Ho reconec... em vaig apuntar :P.
K va! Em van enviar un mail d'aquests que mai saps com arriben de Match.com o Meetic nose. Al gym que vaig també hi ha anuncis d'ells... ja sabem tots com es tracta la confdencialitat de les dades :P.
Això sí, he decididt apuntar-me!!!!!

Unknown dijo...

Per espantar la candidata: Em vull casar i tenir 2 nens i una nena! Ah! I un gos mooooooooooolt gros.

Unknown dijo...

Per espantar la candidata: Em vull casar i tenir 2 nens i una nena! Ah! I un gos mooooooooooolt gros.