domingo, octubre 08, 2006

Bye Bye Rambla


El meu tajecte diari per la Rambla d’ Ègara s’acaba aquesta serà la meva darrera setmana de treball a les oficines de la Rambla i ara què s’acosta el final valoro les tonteries més minses del dia a dia. Cada matí a la mateixa hora vaig al despatx per la Rambla i reparteixo el Bon dia als mateixos coneguts, algun comerciants paro un moment agafo el diari i pujo al despatx. Qui realment trobaré a faltar són els plataners punyeteros... A la primavera deixen anar una espècie de polen què es fica per tot arreu i ara a la tardor es van quedant pelats amb unes fulles què rellisquen de mala manera! Però tot això no té preu comparat amb l’ombra amb la què ens gratifiquen durant els mesos de calor. L’ajuntament ha obert un procés participatiu per la seva remodelació a veure com surt. El divendres curiosament va venir un tècnic informàtic a dir què plega de l’empresa i va coincidir què jo també, esperem què els canvis siguin a millor per tots. Poc a poc a industrials, gestors, etc. Vaig comunicant què deixo l’empresa i a la gent li sap greu (això o menteixen molt bé! ) i em donen algunes paraules d’ ànim per la nova feina. Molta feina, alegria , disgustos, bronques tot han marcat els més de 4 anys i ara ha és el moment de canvis. La setmana vinent ja explicaré com ha anat a Fabra Finques (El meu nou lloc de treball), aniré a gestionar comunitats de propietaris (Rotllo aquí no hay quien viva!) m’agraden els reptes nous ja feia molt de temps què no en tenia cap. En fí gent. Què aquest finde també m’he muntat una festeta bona, jejejeje i això k vaig sense el queixal del seny amb els punts sagnant i blablabla però un dissabte nit no es perdona.
Bona setmana!

1 comentario:

Saül Caballero dijo...

Cambias de trabajo? uo!

ya nos contarás como te va en el nuevo curro!

un beso!